Hírek, cikkek, vélemények egy helyen.
Írjunk szabadON!
Linkmarketing

Milyen egy igazi linkmarketing?

Biztosan mindenki hallott már a linképítésről, ami a keresőoptimalizálás kapcsán szokott szóba jönni. A fogalom ismerős lehet, de kevesen tudják, mit is jelent valójában. A folyamat nem csak abból áll, hogy kiépül egy link, ennél sokkal több van mögötte.

A linkmarketing folyamata

A linkem.hu csapata nagyon komolyan veszi a linkmarketing tevékenységet, és alapos megtervezéssel indul. Át kell nézni a releváns kulcssszavakat, és el kell helyezni őket a weboldalon úgy, hogy az a Google számára is értékelhető legyen. Nem szabad ömleszteni és túlzásba vinni, megvan ennek is a maga technikája. Ezt követően elkezdődhet a linképítés.

A linképítés első lépése maga a PR cikk, amit el kell készíteni. Természetes nyelvezeten kell megírni, nem szabad teletűzdelni kulcsszavakkal, csupán azt az egyet kell használni, amire ki lesz hegyezve a link. Érdemes képet is elhelyezni benne, sőt alcímeket és felsorolást is fel lehet használni a változatosabb formák miatt. A szöveg hossza minimum 1500 karakter, ennél kevesebbel nem érdemes már labdába rúgni.

A következő lépés a kiépítés. Szakszerűen fel kell tenni a blog oldalra a megírt PR cikket, és a szükséges meta elemeket is el kell helyezni. Ügyelni kell a küllemre, hiszen a vállalkozás számára (akit népszerűsíteni fog az írás) is elfogadhatónak kell lennie.

A kiépítés után várni kell, amíg a Google feltérképezi a weboldalt, és beindexeli a kiépített linket. Ha túl sok idő elteltével sem történne meg az indexelés, akkor a szerkesztőnek be kell küldenie a Search Console-on keresztül. Ez nagyon fontos, hiszen ha a Google nem látja, akkor olyan, mintha nem is létezne a link.

A kiépítést követően legalább 1 évig meg kell őrizni a linket, sőt igazából egészen addig, amíg az üzemeltető fenntartja a domaint és a hozzá kapcsolódó tárhelyet.

Címke: Linkmarketing
Dátum: 2019-09-05